Σκοπός

Η παροχή υψηλού επιπέδου μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στις Επιστήμες Υγείας και συγκεκριμένα η μεταπτυχιακή εξειδίκευση στη μεθοδολογία της έρευνας και της καινοτομίας στις επιστήμες υγείας.

Επιμέρους στόχοι περιλαμβάνουν:

  1. Η κατάρτιση – εξειδίκευση νέων ικανών και αποτελεσματικών επιστημόνων στις διεπιστημονικές αρχές της μεθοδολογίας αιχμής στην έρευνα και καινοτομία στις επιστήμες υγείας.
  2. Η ανάπτυξη του γνωστικού υποβάθρου, για την αποτελεσματικότητα και ευελιξία των νέων επιστημόνων στη δυναμική διαδικασία εξέλιξης και προσαρμογής στις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών στην έρευνα και καινοτομία.
  3. Η διαμόρφωση ώριμης και καθολικής επιστημονικής σκέψης, σε όλες τις πτυχές διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας (με έμφαση σε έρευνα στις επιστήμες υγείας), για άρτιο σχεδιασμό και υλοποίηση ενός ερευνητικού πρωτοκόλλου καθώς και τον σχεδιασμό καινοτομίας.
  4. Η ευρύτερη επιστημονική προσέγγιση της φιλοσοφίας της επιστημονικής έρευνας (με έμφαση σε έρευνα στον χώρο των επιστημών υγείας), σε συνδυασμό με την πληρέστερη και βαθύτερη μελέτη των στόχων και των κινήτρων όλων των ειδών της.
  5. Η μελέτη και εξοικείωση με τις τεχνικές και τα εργαλεία αναζήτησης, ερμηνείας, κριτικής ανάλυσης και αξιολόγησης της βιβλιογραφίας στις επιστήμες υγείας.
  6. Η κατάρτιση σε όλα τα βήματα ανάπτυξης του ερευνητικού ερωτήματος, καθώς και στις αρχές και τις μεθόδους επιστημονικής του διερεύνησης και τεκμηρίωσης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται αυτές της συλλογής, σύνθεσης και ανάλυσης δεδομένων και της αποφυγής σφαλμάτων λήψης, μέτρησης, αποτύπωσης και μεροληψίας.
  7. Η γνώση και εμπέδωση των κανόνων ηθικής και δεοντολογίας που διέπουν την έρευνα και καινοτομία σε όλες τις πτυχές της στο χώρο των επιστημών υγείας και αφορούν όχι μόνο την πνευματική ιδιοκτησία, αλλά και την ιδιοκτησία και ασφάλεια των ερευνητικών δεδομένων και της καινοτομίας.
  8. Η γένεση, μορφοποίηση, δοκιμή και επιλογή ιδεών για βιώσιμη και αποτελεσματική καινοτομία στις επιστήμες υγείας.
  9. Η διαμόρφωση μιας υγιούς και βιώσιμης επιχειρηματικής και τεχνολογικής πρότασης.
  10. Η αναζήτηση και έλξη πηγών χρηματοδότησης και η δομημένη και τεκμηριωμένη ανταπόκριση της πρότασης έρευνας και καινοτομίας στις σύγχρονες ανάγκες και επιταγές του χώρου παροχής υπηρεσιών υγείας.
  11. Η ανάπτυξη των αρχών και των κανόνων της συνεργασίας σε διεπιστημονική ομάδα και κοινοπραξία για τη διαχείριση έργου καινοτομίας. Η γνώση των όρων και των προϋποθέσεων διοικητικής και οικονομικής διαχείρισης έργων.
  12. Η κατάρτιση στα συστήματα και τις διαδικασίες πιστοποίησης των νέων μεθόδων, τεχνικών ή προϊόντων, η γνώση και η αξιολόγηση του φάσματος τεχνολογίας και των τεχνολογικών προτύπων στο χώρο της υγείας.
  13. Η διεπιστημονική θεώρηση ολοκληρωμένης, πολύπλευρης, σφαιρικής προσωπικότητας ερευνητή και της ένταξης και ανάδειξής της στην ευρύτερη επιστημονική κοινότητα.
  14. Η κάλυψη του κενού μεταξύ των προπτυχιακών σπουδών και της ανάληψης ώριμων ερευνητικών πρωτοβουλιών, η σύνδεση μεταξύ του οραματισμού και της πραγμάτωσης ερευνητικών προτάσεων και έργων καινοτομίας στο χώρο της υγείας.
  15. Η δημιουργία εξειδικευμένου επιστημονικού, εκπαιδευτικού και ερευνητικού προσωπικού, με γνώσεις και δεξιότητες, που μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα ευρύτατο φάσμα επιστημών, σε όλα τα πεδία του χώρου των επαγγελμάτων υγείας, με σημαντικές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις στο σύστημα παροχής υγείας και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.